Гарантійне обслуговування
Однією з пріоритетних складових успішної роботи підприємства є надійна техніка. Саме тому гарантійні зобов'язання – найважливіший спосіб підтримки досконалості брендів, які представляє ТОВ «АБА «Астра».
Основне завдання сервісної служби – проведення передпродажної підготовки сільськогосподарської техніки, передача покупцеві, навчання механізаторів і робітників, забезпечення витратними матеріалами в період гарантійних робіт.
Високий рівень технічних знань і професіоналізму персоналу сервісної служби компанії «Астра» забезпечує високу якість виконуваних робіт.
Гарантійні зобов'язання стосуються всіх виявлених дефектів і поломок, що виникли через неправильне виготовлення або збирання за умови нормального користування.
Усі умови гарантійного обслуговування обов'язково повинні бути прописані в оригінальному гарантійному талоні, акті, договорі будь-якого виробника техніки.