Новинки компанії MANITOU на виставці «Агрітехніка 2019»
Надкомпактний телескопічний навантажувач
«Новинка відповідає всім вимогам фермерів у сфері вантажно-розвантажувальних робіт. У ній полегшено доступ до компонентів двигуна, що дозволяє швидше проводити ремонт. Хочеться відзначити, що завдяки своїм характеристикам і інноваційним системам «телескоп» MLT 420 став лауреатом іспанської премії Movicarga Awards», –
розповів Камій Рувре,
менеджер продукції Manitou Group.
Manitou Group продемонструвала на виставці новинку цього року – компактний «телескоп» MLT 420-60 Н, оснащений двигуном Kubota Stage V потужністю 57 к. с. Поки що тільки для ринку Європи. Він має найменші габарити в своєму класі: висота машини становить 1,97 м, ширина – 1, 49 м. При цьому він здатний піднімати вантажі вагою до 2 т на висоту до 4,3 м. Чотири способи рульового керування і невеликий радіус повороту (3,06 м) дозволяють навантажувачу легко маневрувати в обмеженому просторі: у дворах ферм і на складах. Завдяки повному приводу, бризковикам і системі автоматичного очищення радіатора MLT 420 відмінно підходить для роботи у важкопрохідних запилених місцях. Це добрий помічник у фермерському господарстві при виконанні таких завдань, як навантаження-розвантаження тюків, чищення стійл, роздавання корму худобі і т. ін. Машина з'явилася в країнах Європи і Північної Америки влітку цього року.
Нові двигун і щогла для навантажувачів серії MC
Навантажувачі серії MC отримали нові двигуни, що відповідають екологічному стандарту Stage V. Модель MC 18-2, представлена на виставці, тепер оснащена мотором потужністю 27 кВт, а моделі MC 25 і MC 35 – 36 кВт. На сьогодні новими агрегатами укомплектовані вісім моделей техніки Manitou.
Крім того, для машин серії MC вантажопідйомністю до 3,6 т Manitou Group розробила і почала випускати на основному заводі у Франції (м. Ансені) щоглу, оглядовість якої збільшена на 35–45% залежно від моделі. Тепер компанія є єдиним виробником навантажувачів-всюдиходів, який самостійно виготовляє щогли для своїх машин.
Нова лінійка навісного обладнання
Гості заходу змогли побачити нову лінійку багатофункціональних ковшів Manitou із захватом, яка була розроблена на базі бестселера – моделі CBG 2450/1700. Для кращого утримання вантажу і збільшення терміну служби кути ковша змінені, по його боках додано знімні зуби. Навісне обладнання розраховане на інтенсивну експлуатацію і має захист циліндра. Кут вивороту становить понад 90°, що дозволяє працювати, наприклад, перед стіною.
Нова модель ковша із захватом BG 1500/850 об'ємом 850 л і шириною 1,5 м спеціально розроблена для навантажувача MLT 420 і виконана із застосуванням машинного зварювання.
На виставці в рамках попереднього показу також були представлені два ковші для силосування, робіт із зерновими культурами, сіном, а також навантаження і розвантаження гною. Їх об’єм становить 1200 л і 1400 л, ширина – 2,1 м і 2,45 м відповідно. Модель BG з кованими пальцями 2100/1200 призначена для машин MLT 630 і MLT 730. BG 2450/1400 адаптована для інших сільськогосподарських навантажувачів Manitou.
Система віддаленого моніторингу в стандартній комплектації
Manitou Group включила в стандартну комплектацію для всіх машин марки Manitou і Gehl, замовлених в Європі з січня 2019 року, систему віддаленого моніторингу Connect. Зібрані завдяки їй дані дозволяють фермерам оптимізувати витрати на експлуатацію та ремонт обладнання.
«За допомогою системи Connect, якою оснащені машини, аграрій може проаналізувати отримані дані і знизити сукупну вартість володіння технікою. Ми досліджували роботу 350 навантажувачів MLT 741-140 V + NewAg з функцією Connect. З'ясувалося, що середня витрата пального при виконанні всіх чотирьох дій (навантаження, розвантаження, пересування і холостого ходу) –лише 5,78 л / год. У порівнянні з середніми показниками на ринку економія загальної вартості володіння машиною (ТСО) за три роки використання становить понад 4 660 євро», – ділиться Олів'є Ле Пескеро, відповідальний з питань ТСО у відділі послуг Manitou Group.
Вибираючи сільськогосподарське обладнання, аграрії все частіше звертають увагу на вартість життєвого циклу машин. У зв'язку з цим в Європі вперше прийнятий єдиний метод вимірювання витрати пального в телескопічних навантажувачах. Згідно з нормою EN 16796-4, що набула чинності в березні 2019 року, метод вимірювання витрати пального «телескопів» повинен проходити по чотирьох тестових фазах, таких як хід на максимальній швидкості (без вантажу), навантаження/розвантаження, переміщення палети (питоме навантаження) і холостий хід.
«Уже п'ять років ми вимірюємо витрати пального в телескопічних навантажувачах Manitou, використовуючи калькулятор REDUCE program на нашому сайті. Він дозволяє порівнювати витрати пального двох машин залежно від типу експлуатації. Тепер всі виробники будуть повідомляти дані про витрату пального, використовуючи єдиний метод розрахунку. Таким чином, перш ніж зробити свій вибір, користувач зможе спиратися на прозорі дані. Це важливо, тому що витрати на пальне становлять понад 25% від сукупної вартості володіння технікою», – розповідає Од Брезак, керівник відділу RSE Manitou Group.
Нова система відеоспостереження High View
На виставці Agritechnica була продемонстрована нова система відеоспостереження High View, розроблена Manitou Group для збільшення точності проведення навантажувальних робіт на висоті. Додаткова камера, встановлена на стрілі і захищена металевою рамою, автоматично передає зображення на екран в кабіні щоразу, коли стріла опиняється під певним кутом. За допомогою функції High View завантаження відбувається швидше, так як оператор без допомоги іншої людини може контролювати рівень наповнення причепа. Новою системою відеоспостереження оснащені машини лінійки MLT Silent Force (MLT 840/1040) і MLT NewAg. Також High View сумісна з моделями MLT 630 V & VC / MLT 730 V & VCP / MLT 635/741/940 V + і MLT 961 V + у версії Stage V.
Крім того, навантажувач можна обладнати двома камерами (збоку і ззаду) для більш зручного і безпечного пересування.
Автоматична система змащення (AGS)
Для спрощення проведення техобслуговування «телескопів» Manitou Group розробила автоматичну систему змащення важливих конструктивних елементів: циліндрів, стріли, осей тощо. Вона оснащена датчиком низького рівня мастила і порожнього резервуара, а також клапаном скидання тиску. Новою системою можна обладнати навантажувачі. На відміну від інших подібних продуктів, AGS має три окремих цикли мастила і дозволяє запрограмувати кількість мастильної рідини, яка подається в кожному з них. Таким чином, потрібна кількість мастила наноситься в потрібному місці і в певний час.
Дрозд Сергій,
продукт-менеджер
+38 (050) 324-97-76
s.drozd@astra-group.com.ua