Notice: Undefined index: intro in /home/astra/public_html/includes/services/news/class.News.php on line 295
Як зламати телескопічний навантажувач за 10 кроків - Новини | Агробудівельний альянс “Астра”
×

Пошук по каталогу

UA RU
Розгорнути категорії і фільтри

Як зламати телескопічний навантажувач за 10 кроків

Ламати — не будувати. В умовах XXІ ст., коли людство вже знає, як боротися з тією чи іншою проблемою, ламати інколи виходить дуже непросто. Інколи — навіть складніше за будівництво чи ремонт. Зокрема, якщо говорити про сільгосптехніку, то у сучасних машинах вже комп’ютер контролює дії людини, оцінює їх і застерігає від шкідництва. Тому, щоб зламати щось, потрібно мати справжній «талант». У цьому матеріалі ми хочемо дати поради, як зламати таку складну та доволі дорогу техніку, як телескопічний навантажувач. Візьмемо за приклад Manitou MLT 735-120 LSU, машину міцну й надійну, тому доведеться постаратися. Допомогли нам його «зламати» своїми «шкідливими порадами» фахівці компанії компанії АБА «АСТРА».

1. Навіщо перевозити один вантаж двічі, якщо це можна зробити за один раз?

Телескопічний навантажувач за замовчуванням продається з вилами для пелетів. На них також можна вішати біг беги чи інші вантажі, які можна зачепити за стропи. А ще навантажувач можна використати для корчування пеньків.  Від циклічного навантаження на стрілі з’являться тріщини (навантажувач «стрибає» з вантажем), що викликає ефект втоми металу. В таких випадках напрямок прикладеного навантаження діє в протилежну сторону або в іншу сторону від розрахункового напрямку прикладання навантаження.

2. Ганяйтесь за фурою з повним ковшом зерна

Цей пункт можна було б віднести до першого, але про нього скажемо окремо. У ковша дещо інше застосування, ніж у вил, тому й працює він у інших місцях та умовах. Якщо вам треба завантажити фуру зерном, у якої до того ж наварені борти, і стоїть вона далеко він зерноскладу, то у нас є чудова порада. Набирайте повний ковш зерна, висувайте та вперед до зерновоза. Неідеальна дорога та вибоїни гарантують коливання стріли, а також тріщини в ній чи навіть повний злам навпіл.

3. Навантажувач не дає мені взяти більше вантажу? Відключу захист

Виконуючи дві попередні операції, ви могли помітити що навантажувач щось вам сигналізував, блимало червоне світло на панелі. Разом з цим і сама машина стала якось повільніше їхати і ви відчули, що наче потужність упала. Спокійно, це лише система не дає вам працювати понад потужність. Але її можна відключити. Бачите ту кнопку з парашутом? Натисніть її і завантажуйте свій телескопічний навантажувач скільки завгодно. Дорогущий ремонт ми вам гарантуємо. А ще можна навісити на задню частину саморобну противагу. І тоді через короткий час гарантовані тріщини на стрілі, на гідроциліндрах і навіть рамі.

4. Повністю завантажену фуру, яка застрягла у полі, можна підняти телескопічним навантажувачем!

Вже мало хто на збиранні кукурудзи заганяє у поле зерновози. Бо: а) вони ущільнюють ґрунт; б) можуть застрягнути у вологому осінньому полі. Але ми хочемо зламати телескопічний навантажувач, тому нам це на руку. Забираємо фурою зерно від комбайна і повністю завантажені застряємо у полі. На допомогу прийде навантажувач. Можна стрілою штовхати фуру або тягнути її крючком на каретці стріли. Таким чином відламуються крючки і з'являється ризик того що в процесі звичайної роботи ківш або палетні вила впадуть з стріли.

5. Чистити фільтр? Та що з ним станеться?

На нашому навантажувачі стоїть фільтр-циклон, як додатковий захист від пилу. Через нього йде повітря, і весь пил залишається в ньому. Для наших цілей така штука тільки заважає, але якщо стоїть, то нехай. Вона буде поступово забиватись. З часом фільтр заб’ється повністю і ні в якому разі не вирішуйте його чистити. Повітря уже не зможе пройти через нього. Пил не буде залишатися в ньому а буде проходити далі до двигуна. Тож незабаром чекайте збою в роботі і приїзд сервісників, які тільки хитатимуть головою.

6. Мастило має бути всюди

При тривалій експлуатації телескопічного навантажувача він може сам показати, коли йому варто приділити увагу. Щоб зламати машину цим методом, вам потрібна витривалість. Адже при 500 мотогодинах і більше, ви можете побачити, що з вихлопної труби йде дим, не як завжди. Це може означати, що мастило потрапило в циліндр поршньової групи. Також при підвищеному зносі може кидати мастило в сапун. Якщо це відбувається, то чекайте проблем з очисткою радіатора. Солома, сіно, пил, бруд не будуть видуватися. Це те, що нам потрібно.

7. На гальмівному циліндрі якась рідина? Так і має бути

Під захисною кришкою є гальмівний циліндр. Нам туди лізти не треба, не даремно ж кришка захисна. Але раптом ви вже там, то можете помітити, що гальмівна рідина підтікає. Там на бачку ще є датчик, який може сигналізувати вам про витік. Цю набридливу червону лампочку можна заклеїти ізоляційною стрічкою. Взагалі все, що вас дратує на панелі, все, що горить червоним, — можна заклеїти стрічкою. Нас не цікавлять повідомлення про різні помилки чи перевантаження. Або ж можна не полінуватись і придбати в найближчому придорожному автомагазинчику гальмівну рідину для імпортних авто і долити її. Ремонт гальмівної системи з розбиранням переднього і заднього мостів забезпечений. 

8. Запам’ятайте — гідравлічна рідина вічна

Рекомендовано після кожної відпрацьованої тисячі мотогодин замінювати гідравлічну рідину. А це, на хвилинку, 110 літрів, які треба злити, а потім знову залити. Але ми то знаємо, що на тій гідравлічній рідині ще можна працювати. До того ж оце «злий-залий» нас не влаштовує. А раптом зіллють нашу хорошу оригінальну рідину, а заллють якусь неякісну? Тому працюємо на одній до кінця. А кінець у нашому випадку може настати дуже швидко.

9. Змащувати ділянки машини в кінці робочого дня? Це не для вас

Спеціалісти радять операторам змащувати масльонки у кінці кожного робочого дня. Та й взагалі потрібно змащувати все, що потрібно, і дбати про техніку. Але це не для нас. Якщо не змащувати деталі, то вони швидше будуть зношуватися. А там дивись при сильному навантаженні і може порвати якісь частини.

Потрібно змащувати масльонки на стрілі, основний вал по стрілі, на кожному колесі і у моделі Manitou 735 зверху на кожній бортовій теж знаходиться масльонка, яку треба змащувати. Тобто ввечері після роботи оператор зі шприцом пройшовся, змастив усі необхідні деталі і пішов додому відпочивати.

Андрій Ковіня, керівник проектів та програм у сфері продажу вживаної техніки компанії АБА «АСТРА»

10. Спосіб для найвитриваліших

Якщо вам досі не вдалося зламати телескопічний навантажувач, а вже напрацювали 5-6 тис. мотогодин, то цей спосіб для вас. При довготривалій експлуатації навантажувача у стрілі можуть перетертися шланги. Якщо у вас таке трапилося, то зовсім не потрібно витрачати великі кошти на оригінальні шланги. Вам на допомогу прийдуть фірми, які займаються виготовленням новеньких шлангів.. Добре, що зараз таких чимало розвелося, майже в кожному райцентрі вони є. І яка різниця, що шланги не оригінальні? А тут ще й дешевше вийшло. Але тут з’являється наступна проблема — оригінальні шланги йдуть парою, склеєні між собою. Нічого страшного, з упаковкою пластикових хомутів і руками отримуємо результат не гірший ніж оригінал і за набагато менші кошти. Ставимо наші шланги «ручної роботи» і через тиждень-другий, якщо пощастить, то через місяць отримуємо «вінегрет» з кусків шлангів, пластин тертя стріли і металевих елементів внутрішньої частини стріли. І все це знаходиться між рухомою і нерухомою частиною стріли.

Якщо ви сприйняли цей матеріал всерйоз, то правильно зробили. Але якщо ви всерйоз хочете зламати свій телескопічний навантажувач, то подумайте ще раз. Це не поради на майбутнє, це те, з чим Андрій Ковіня реально зустрічався у своїй роботі. Він займається продажем вживаних телескопічних навантажувачів не перший рік. Після діагностики проводиться ремонт, заміна мастил та ін. Всі дефекти усуваються, зламані чи пошкоджені деталі замінюються, але це в свою чергу коштує немалих грошей. А техніка з дефектами відповідно коштує менше. Тож, якщо ви хочете продати свій телескопічний навантажувач дорожче, то ніколи не робіть так, як ми написали. А якісну вживану техніку, яка пройшла ремонт і діагностику, а також отримала гарантію від АБА «АСТРА» ви можете знайти на їх сайті, а також на біржі сільгосптехніки Traktorist.ua

А про нюанси вибору та купівлі вживаного навантажувача ви можете дізнатися з наших відео:

Частина 1

Чаcтина 2

З усіх питань звертатись:

Ковіня Андрій

Керівник проектів та програм у сфері продажу бувшої у використанні техніки

e-mail: a.kovinia@astra-group.com.ua

Моб. +38 050 409 29 49

Дата: 11.06.2020 Автор: Юрій Токмань, 2019, Traktorist.ua
Залишити заявку на демонстрацію