AGCO інвестував близько $1 млрд у німецькі підрозділи та нові розробки Fendt
За перші 8 місяців 2020 р. Fendt зміцнив свої лідируючі позиції на ринку Німеччини. Починаючи з тракторів потужністю від 0 к.с. з часткою ринку 23,3 % і від 51 к.с. з часткою ринку 28,4 % компанія займає 1 місце з великим відривом від конкурентів.
У діапазоні потужностей більше 200 к.с. Fendt займає 1 місце з часткою ринку 40,1% (майже кожен 2 трактор потужністю від 400 к.с. — Fendt із серії 900 або 1000 Vario).
Про це стало відомо під час міжнародної конференції Fendt 2020 від корпорації AGCO.
Всього, за повідомленням компанії, за останні 16 років концерн AGCO інвестував біля $1 млрд у німецькі підрозділи AGCO та розробку тракторів Fendt.
Fendt продовжує збільшувати частку ринку в Європі — на даний час його частка компанії становить більше 10%.
На світових ринках Північної та Південної Америки, регіону Азія/Тихий океан/Африка продажі тракторів Fendt виросли на 20% і складають близько 1800 одиниць.
Також одним з важливих економічних та стратегічних чинників став вихід на ринки Північної Америки та Східної Європи сівалки Fendt Momentum.
Через пандемію коронавірусу корпорації довелося на 5 тижнів призупинити виробництво тракторів і більшу частину виробництва збиральної техніки. Проте вже до кінця вересня половину відставання у виробництві тракторів надолужено, — Крістоф Грьоблингхофф віце-президент, голова бренду Fendt EME та голова правління.
За повідомленням, стратегія Fendt 2020 виявилася досить успішною з точки зору підприємництва в цілому. На даний час розробляється нова стратегія.