AGCO / Fendt – дуже гідний результат
2020 рік увійде в історію Fendt як особливий рік коронавірусу. Кристоф Грьоблінґгофф, віце-президент, глава бренду Fendt EME і голова правління, 7 жовтня 2020 року з нагоди міжнародної пресконференції AGCO/Fendt в центрі обслуговування клієнтів Fendt Forum у Марктобердорфі висловив задоволення з приводу того, що ринки сільгосптехніки залишаються відносно стабільними, а сила бренду Fendt, особливо під час кризи, стає помітною. Незважаючи на нинішню пандемію, Fendt може закрити 2020 рік з дуже гідним результатом.
Перш ніж Кристоф Грьоблінґгофф детально зупинився на розвитку ринку і бізнесу, він подякував генеральному директору Мартіну Рігенгаґену, який йде в відставку в кінці року, від імені керівництва, виробничої ради та всіх співробітників Fendt за величезну підтримку і співпрацю. «Протягом майже 16 років Мартін Рігенгаґен керував концерном AGCO і надавав істотну підтримку бренду Fendt. Як генеральний директор концерну і голова наглядової ради AGCO GmbH, Мартін Рігенгаґен неодноразово переконував правління AGCO і членів правління в штаб- квартирі AGCO в США здійснювати великі інвестиції і проекти в Німеччині з брендом Fendt», – підкреслив Кристоф Грьоблінґгофф і навів численні приклади, такі як будівництво нових виробничих площ для виробництва тракторів у Марктобердорфі і Бойменгаймі, придбання і розширення заводів із виробництва кормозаготівельної техніки в Гоенмьользені, Вольфенбюттелі, Вальдштеттені і Фойгті, прийняття рішень щодо важливих великих проектів розробок тракторів серії Vario з 200 і до 1000 Vario, запуск і розширення центру обслуговування клієнтів Fendt Forum і цифрового центру AGCO DCX в Марктобердорфі.
«Всього за останні 16 років концерн AGCO інвестував близько одного мільярда доларів США в німецькі відділення AGCO і розробку тракторів Fendt. Як ніхто інший, Мартін Рігенгаґен активно просував бренд Fendt, але при цьому і багато вимагав від нього. Успіх і піднесення бренду Fendt говорять самі за себе, особливо в епоху Рігенгаґена: кількість співробітників зросла більш ніж удвічі. Вдалося збільшити продаж тракторів на 70 відсотків, а успішне розширення повнофункціональної програми Fendt тракторами, зернозбиральними комбайнами, кормозбиральними машинами та обприскувачами істотно просунулося», – так голова правління AGCO/Fendt підсумував історію успіху і побажав Мартіну Рігенгаґену всього найкращого в майбутньому.
Fendt у часи коронавірусу
«З березня 2020 року ми інтенсивно працюємо над подоланням наслідків кризи, пов'язаної з коронавірусом. З кінця березня до кінця квітня 2020 року, попри хорошу ситуацію із замовленнями, нам довелося на п'ять тижнів призупинити виробництво тракторів і також велику частину виробництва збиральної техніки. Причиною стала зупинка виробництва заводів-постачальників в Італії і Франції через пандемію коронавірусу. Ми використали час, щоб підготувати компанію, і реалізували чимало заходів для максимального захисту всіх співробітників. З початку травня виробництво на підприємствах Fendt триває без перебоїв, пов'язаних з коронавірусом. До кінця вересня ми змогли компенсувати добру половину відставання у виробництві тракторів за рахунок додаткових змін», – так пояснив Кристоф Грьоблінґгофф поточну ситуацію у час пандемії і дав зрозуміти: «Коронавірус триматиме нас в напрузі і в 2021 році. Тепер же ми навчилися жити і працювати з цим. Як виробник продуктів харчування, сільське господарство має системне значення і, за деякими винятками, на ньому майже не позначилася коронавірусна криза. Тому бізнес сільгосптехніки в основному розвивається нормально. Регіональна посуха і в даний час африканська чума свиней набагато більше впливають на сільське господарство».
Відновлення виробництва зі значними заходами безпеки
Бізнес-барометр CEMA
«Дещо кращі показники в січні і лютому 2020 року через коронавірус швидко пішли в глибоку рецесію в березні, квітні і травні», – сказав голова правління AGCO/Fendt щодо настроїв у європейській промисловості сільгосптехніки, посилаючись на щомісячний індекс ділового клімату – бізнес-барометр CEMA (Європейської асоціації виробників сільгосптехніки). «Ніхто не знав, як сильно вірус зачепить підприємства сільськогосподарського машинобудування та ринки сільськогосподарського машинобудування. Коли відносно швидко стало ясно, що бізнес сільськогосподарського машинобудування працюватиме стабільно, настрій так само швидко покращився. У вересні в галузі спостерігається невелике зростання обсягів продажу проти аналогічного періоду минулого року».
Ринок тракторів у Німеччині: приємно стабільний
«Ринок тракторів у Німеччині в коронавірусному 2020 році є стабільним, що дуже тішить. З січня по серпень 2020 року було зареєстровано 21 219 нових тракторів. Це майже на шість відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року. Фермери і сільгосппідрядники не дозволяють собі засмучуватися і розумно вкладають кошти в нові машини. За перші вісім місяців фірмі Fendt вдалося ще більше зміцнити свої провідні позиції на ринку. Починаючи з тракторів потужністю від 0 к. с. з часткою ринку 23,3 % і від 51 к. с. з часткою ринку 28,4 % виробник Fendt посідає перше місце з великим відривом від конкурентів. І, звичайно, ми раді, що протягом багатьох років можемо покращувати наші позиції в сегменті великих тракторів. У діапазоні потужностей понад 200 к. с. фірма Fendt посідає перше місце з часткою ринку 40,1 %. Майже кожен другий трактор потужністю від 400 к. с. – це Fendt з серії 900 або 1000 Vario. Ми дуже задоволені зростанням попиту серед сільгосппідпядників і великих сільськогосподарських підприємств», – із задоволенням сказав Кристоф Грьоблінґгофф і підкреслив: «Важливим усвідомленням у часи коронавірусу стало те, що довгострокові довірчі відносини між дилерами Fendt, клієнтами Fendt і виробником Fendt стали підставою для купівлі на відстані навіть у час кризи».
Fendt 900 Vario
Fendt і далі збільшує частку ринку в Європі
«Ринки тракторів у Європі розвиваються абсолютно по-різному», – заявив Кристоф Грьоблінґгофф, зосередивши увагу на важливих для Fendt регіонах у Західній, Центральній і Східній Європі. Він виключив ринки Туреччини, Близького Сходу і Алжиру, оскільки там в основному затребувані невеликі машини, які Fendt не пропонує. «У Європі є ринки зі зростаючими або стабільними обсягами, такі як Німеччина, Швейцарія, Швеція, Польща і Австрія. Але є і об'ємні ринки, на деяких з яких падіння ринку виражається двозначними числами. Наприклад Франція, Італія, Великобританія, Іспанія, Норвегія, Чехія, Угорщина і Румунія. В цілому ми очікуємо зниження ринку в Європі приблизно на 6 % – з 171 000 одиниць в 2019 році до приблизно 160 000 одиниць в 2020 році».
«Відрадно, що, згідно з актуальними ринковими даними, Fendt постійно збільшує частку ринку. На сьогодні частка ринку Fendt в Європі перевищує 10-відсоткову позначку. Це результат спільних зусиль регіональних дилерів Fendt і відділів продажу й маркетингу Fendt.